Merhaba arkadaslar ben bebeğimin down oldugunu amniyosentez ile net ogrenmistim rahim.agzi yetmezligim olmasina ragmen serklaj amaliyatimi yapmadılar ve gebeligimi sonlandrmak icin cok baski gordum.
Doğdu mu guzel melek ☺
1,512,553 soru
24,670,717 cevap
367,237 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın