Gececi olduk iyi mi yaa, benim mesai başladı gene ama horlama mesaisi. Oğlan da uyandı ne edeyim şimdi yaa :D
Normalde gece rahattım ama kızım hasta bi saattir dizimde uyuyo birazdan diğerini emzircem artık dönüşümlü velet bakıyorum kurban olayım yaradana
Günaydın kübişş
1,512,748 soru
24,673,332 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın