0 oy
236 göst.
Diğer kategorisinde (274 puan) tarafından
Merhaba kızlar bir doktor arkadaşım bana bu ilacı tavsiye etti kilo almam için emzirirken kullansam sıkıntı olmayacağını da söyledi fakat ilacı Google dan araştırıp baktığımda ise hamilelikte ve emzirirken kullanılmamalı diyor aranızda kullanan var mı acaba kullansam mı bende bilemedim 

1 cevap

0 oy
tarafından
Doktor arkadaşın bunun bağımlılık yaptığını da bunun kortizon olduğunu ve vücudu normalden fazla çalıştırarak organlarını yoracagini da söyledi mi ???
(274 puan) tarafından
Nee hayır
tarafından
İşte söyler mi :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 680 göst.
0 oy
2 cevap 406 göst.
3 Eylül 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mryftma (133 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 265 göst.
18 Temmuz 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde byebruss (64 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 792 göst.
11 Mayıs 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Rabiaalver (30 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,743 soru

24,673,137 cevap

367,378 kullanıcı

...