0 oy
273 göst.
Diğer kategorisinde (1,953 puan) tarafından
Kizlar bu pandemiden dolayı uzun zamandır disari çıkmıyoruz ya dun çıkayım dedim isimde vardi uzun zaman dışarıda kaldim ve güneşin altında yürümek zorunda kaldım eve gelince ise fenalaştım ve her disari çıktığımda fenalasiylrum evim evim güzel evim :)

5 Cevaplar

0 oy
tarafından

Ev gibisi yok yaa dışarı yaniyürrrrrr:ninja:

-Reklam-
0 oy
(2,203 puan) tarafından
Bende uzun zamandır otobüs vs kullanmadığım için dün bindim.. Asla midem bulanmazdı  :) ilk defa midem bulandı  :) dışarı bana gore değilmiş  :))
(1,953 puan) tarafından
Bende öyleyim artık:)
0 oy
(2,252 puan) tarafından
Aynen ya sicak dışarısı bian önce eve gidip duşa girmek istiyor insan 
0 oy
(265 puan) tarafından

Ben  insanlardan  korkmaya başladım :woot:

0 oy
tarafından
Bi buz gibi kola ic ohhh icin pıs edecek:))

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 196 göst.
15 Temmuz 2023 Aile & Aşk kategorisinde Heidi nin koylusu (5,243 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 606 göst.
26 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Heymomy (570 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 237 göst.
0 oy
3 cevap 295 göst.
30 Mart 2021 Aile & Aşk kategorisinde nerminin annesi (1,168 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,671 cevap

367,032 kullanıcı

...