3 aylık iğne den sonra 5. Ayın sonunda adet denmez hafif kananmam var ama ölüyorum sancidan sizce ağrı kesici almalı mıyım yoksa bu normal mi?
1,512,713 soru
24,672,878 cevap
367,367 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın