Ben park beşik aldım şimdi ikisi de yatıyo birisi 2 yaşında olacak birisi de 1 yaşına girecek rahat 4 yıl götürür diğerleri çok kullanışlız bana göre
Canım model olarak buydu pembe ve maviydi onundeki deseni falan farklıydı
1,512,251 soru
24,666,815 cevap
367,042 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın