0 oy
215 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (1 puan) tarafından
Eşim Ve Ben Sigortasıziz Devlet Hastanesi'nde Doğum Ücreti Ne Olur Acaba?

6 Cevaplar

0 oy
(12,272 puan) tarafından
1500-2000 civarı olabilir ama artık her şey çok pahalı olur hiç belli olmaz doğum ücretsiz yatak ücreti var diye biliyorum ben hastaneye arasan daha iyi bilgi alabilirsin
-Reklam-
0 oy
(818 puan) tarafından
Cnm.devlette benim bildigim ucret odemiyosun yeşilkartiniz da mi yok
0 oy
(267 puan) tarafından
Analık hakkı diye bir şey duymuştum canım ücretsiz yararlanabiliyorsun sanırım bi araştır istersen tam hakim değilim malesef
0 oy
(4,100 puan) tarafından
Analık hakkı diye bişey var canm girş yapyrrken hiç söylemdilermi
0 oy
(187,446 puan) tarafından
dogum devlette ucretsiz olur bence
0 oy
(4,085 puan) tarafından
Canım ücretsiz. Analık hakkın var senin. Bebek doğana kadar tüm kontroller ücretsiz. Doğum da öyle. Bebek de 15 yasına kadar devlet tarafından ücretsiz bakılıyor. Ama doğumdan sonra ücretli olur. 

İlgili sorular

0 oy
19 cevap 1,175 göst.
8 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Defne34 (316 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 212 göst.
18 Nisan 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Lokumcum (113 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 294 göst.
5 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 504 göst.
5 Mart 2024 Diğer kategorisinde kbrazhra (1,467 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,805 cevap

367,243 kullanıcı

...