Akik yenir adak yenmez ben ilk kızımda kestirip mevlğt okutmuştum şmdi 2. Geliyo inşallah bakalım neye nasip
Bizim toplam 6 tane var 3 oğlan olunca öyle olurmuş benimde öğrendiğim iyi oldu
1,512,190 soru
24,666,047 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın