0 oy
188 göst.
Diğer kategorisinde (1,107 puan) tarafından
Hamileyim bebeğim karnimda çok hareket etse bişey mi oldu çok hareketli diyorum az hareket etse niye az hareket etti diyorum hiç hissetmedigim günlerde yine korkuyorum hiç kıpırdamadı diye sadece bana mı böyle oluyor :) eşimde kziyor hareket etse suç etmese suç diye ama ilk hamileligim tedirginim hep

2 Cevaplar

+1 oy
(2,443 puan) tarafından
Hepimizde oyle canim korkma.
-Reklam-
+1 oy
tarafından

Ben böyle böyle 9 ayı zehir ettim kendime 1. De 2. De öyle olmuyorsun cnm:D

(1,107 puan) tarafından
Tek ben değilmişim :))

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 153 göst.
0 oy
2 cevap 184 göst.
17 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Gri Kedi (2,940 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 339 göst.
0 oy
2 cevap 131 göst.
18 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Simsek21 (1,796 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,560 soru

24,670,830 cevap

367,250 kullanıcı

...