Bi kaç gün öncə post açmışdım test yapdim silik cikdi bu gün yapdim boyle cikdi hamilemiyim iki tane yapdim adet olucakmis gibi ağrılar oluyor mide bulanmasi oluyor birde ishal oluyorum ondan subpelenib yapdim adet günüm yarın 4 hafta 3 günlük gosteriyor
Gözünüz aydın olsun güle güle büyütün inşallah. Sağlıkla kucağına alırsın
Hamilesin hayırlı olsun ☺️
İnşallah inşallah var
Gözün aydın bajı
Vayyy beee maşallah 6 yıl SONRA sürpriz bir beklenen Bebek inan çok sevindim
Maşallah yarın kan ver
Sağlıkla sihatle gelsin inşallah ❣️☺️
1,512,320 soru
24,667,704 cevap
367,079 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın