Yapış yapış İstanbul 31 derece hissedilen ise 40 nem oranı çok fazla biraz komik gelecek ama Bu şey acayip soğutuyo yerden klimaymış borusu falan daa var aahahaaa siz ne kullanıyonuz evde az sohbet edek
elimiz ayagimiz usudu ben dogalgazi actim
Valla şuan bu olmasa halim harap asssiri sıcak
Bende bunla serinliyorum tüm cam kapı açık birde bu çalisiyo ama yok yaniyoz ya
1,512,509 soru
24,670,097 cevap
367,209 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın