0 oy
131 göst.
Güzellik-Bakım kategorisinde (32 puan) tarafından
Kızlar gebelikte epilasyona giden varmı sakıncalı diyorlar doğrumu 
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
(16,325 puan) tarafından
Ben hamile kalınca hemen uzman ara vermemi söyledi çünkü radyasyon var galiba tam hatırlamıyorum baya oldu konusali. Emzirme dönemi bitince gel dedi
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 147 göst.
19 Haziran 2026 Güzellik-Bakım kategorisinde Nisanur_ (263 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 202 göst.
24 Mayıs 2026 Güzellik-Bakım kategorisinde Elifli1 (1,364 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 166 göst.
19 Mayıs 2026 Güzellik-Bakım kategorisinde Elifli1 (1,364 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 248 göst.

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,177 cevap

367,322 kullanıcı

...