Hemen beşiğinin yanında emzirirek uyutuyorum oda çok karanlık gece göremem diye gece lambası aldım sarı hafif bi ışık var içeride çok az yani, bende uyutana kadar telefonla oynuyorum buralarda geziyorum işte
1,512,741 soru
24,673,108 cevap
367,376 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın