Evimden taşınmadan önce balkonda kitap keyfi yapayım dedim )
Ne guzel bende evde oturmuş eşime kavuşmayı bekliyorum son saatler hiç gecmiyor çok ozledim
1,512,456 soru
24,669,381 cevap
367,171 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın