Kendisinin de yaptığı bir eleştiri zaten. O yüzden ben bunu yazanı da haklı bulmuyorum
Ay kessinlikle bu beni anlatıyor tanımdğm insanların bile eleştirisine maruz kalıyorum eleştirmek tabi güzel yönü de var ama insan önce kendini geliştirmeli sonra eleştirmeli çok korkunç
1,512,507 soru
24,670,064 cevap
367,208 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın