Bu elbiseyi aldim düğünde.giymek icin kir düğünü olacak kuzen düğünü bu arada
Ne güzel şeyler giyiyonuz ya
Evet güzel bir kolye ile şık durur
Ben bu tip elbiselerde biraz daha diz üstü seviyorum ya
Güzelmiş canım begendim
Ayy bence çok güzel
1,512,467 soru
24,669,497 cevap
367,178 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın