Ya kilo ya gebelik.
Ben emzirince göbeğim tahta oluyor. Bu işte tuhaflık var
Ya da adet olmuyorsan onun şişkinliği.
1,512,150 soru
24,665,591 cevap
366,957 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın