123 günlük oğlum ile bahçedeyiz. Sinek yedi gece bu arada. Malum adana sıcaklarında çıkıyor sinek
masAllah kuzuya
Senin gülüşlerini yerler subhanallah rabbim sana bagislasin
Maşallahh❤️ Çok tatlı nazar değmesin paşaya
Maşallah kuzucuğa kız hiç sorma bu adana sıcağında napacaz bide ben ağustosun ortasında doğuracam şmdiden bttim valla
Bizde balkonda yatıyoruz şimdi :)) adanayız bizde
1,512,755 soru
24,673,400 cevap
367,400 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın