Hangi rengi daha güzel sizce kızlar?
Kızlar bende gri istiyordum ama aklımda Bi yandan siyahtaydı çoğunluk da griden yana olunca alıverdim gitti valla geldi de hatta yakından daha da hoşmuş rengi memnun kaldım siyah alsam pişman olurdum herhalde
Benimkide siyah sende siyah al siyah vazgeçilmez
1,512,662 soru
24,672,052 cevap
367,307 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın