3 tane velet büyüyorum hiç bez stoğu yapmadım ben azar azar aldım çünkü hep kalıyo sürekli bitmeye yakın alıyorum öyle daha mantıklı çünkü bez hep ziyan oluyo sonra
1,512,402 soru
24,668,671 cevap
367,144 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın