Bende tam olarak öyleyim doğum günüm geçti ve benim odun bisi yapmadı dönüp dönüp laf çarpıyorum ama hala soğumadı içim duygusal film izleyip saatlerce aglayasim var ama nerde bir cücük um (bebek) bir de tosunum (oglum) var
Ederim canım bende doğdumdan beri mutsuzum
1,512,256 soru
24,666,864 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın