Aptamil alıyoruz canım 1.200 kgsi 180 yada 190 tl di sanırım yanlış hatırlamıyorsam
Biz ilk sma yi kullandik sevdi ama kakasi koyu renkti birazda katiydi sonra hipp e gectik duzeldi hersey
1,512,800 soru
24,673,931 cevap
367,430 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın