0 oy
718 göst.
Diğer kategorisinde (37 puan) tarafından
Kizlar sizler eşinizin  adını ne diye kaydetmişsiniz ben en son sarı kırmızı kalp yaptım kendisi hasta galatasaraylı  olduğu için çok hoşuna gitti böyle kalsın dedi siz ne olarak kaydetmişsiniz bu arada o da adımı Güneşimm  diye kaydetmiş 

28 Cevaplar

0 oy
(5,941 puan) tarafından
P3km3zim  diye kayıtlı ♥︎
-Reklam-
0 oy
(187,419 puan) tarafından

uygulamanin en can alici sorusu :D baby boyumun babasi diye bendede

0 oy
(96 puan) tarafından
Eşim ❤️ diye
0 oy
tarafından
ÖMRÜMM diye kayıtlı 
0 oy
(207 puan) tarafından
Kocam diye kayıtlı:) 
0 oy
(89 puan) tarafından
❤❤KADERİMMM❤❤diye kayitli
0 oy
(12,998 puan) tarafından
Çocukların Babası diye kayıtlı kavga etmiştik bemde böyle kaydettşm asık surat emojilerle görümcem grçen gün görfü gülme krizine girdi nasıl kydetme şeklş bu dedi:) 
0 oy
(14,276 puan) tarafından

Ömrümü bitiren adam

Diye kayıtlı :)

(12,998 puan) tarafından
Arkadaşımda. (ömrümü 7)

Diye kaydetmiş :)

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 364 göst.
28 Aralık 2025 Diğer kategorisinde MehSinOz (503 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 231 göst.
+2 oy
6 cevap 331 göst.

Kategoriler


1,512,514 soru

24,670,162 cevap

367,210 kullanıcı

...