Bugün aldım randevumu sonunda haydin aşıya
Hahahaha kanka ne mutlu sana
Bende 1 temmuzda olcam
Ben olmicam zaten yapmıyorlar bize hadi sana geçmiş olsun
30 yaş uzerimisin selo
oohaa leeen saatler kaldi resmeenn aay heycanlandim hahahahahah
1,512,451 soru
24,669,301 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın