10 seneden fazla remington kullanıyorum gayet memnunum ısısını kendim ayarlayabiliyorum en çokta hoşuma giden yani
1,512,564 soru
24,670,877 cevap
367,251 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın