10 seneden fazla remington kullanıyorum gayet memnunum ısısını kendim ayarlayabiliyorum en çokta hoşuma giden yani
1,512,568 soru
24,670,907 cevap
367,254 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın