Çok geçmiş olsun haftaya annemde saat 1 de BİONTECH aşısı olucak biraz korkuyoruz.
Kesinlikle tvsiye etmiuorum. Daha kotu yan etkiler yasayanlr var. Henuz deneme qsamalrinda olan asilara nasil guveniyorsunuz aklim almiyor cidden :/
1,512,558 soru
24,670,815 cevap
367,246 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın