Bende ilk emzirdim göğsüm yara oldu kan akıyordu resmen yemin ederim ama Bir krem var onu sürdüm gerçekten hemen iyileşti şükür suan emziriyorum Bi sıkıntı yaşamadım öneririm sana her emzirdiğinde sür kremi 2 dk açık bırak göğsünü bak faydasını hemen göreceksin
1,512,371 soru
24,668,328 cevap
367,120 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın