Abatmak istemiyorm )
Ama nişan için biraz abartı geldi bana düğün vs olsa tmmdr .
Sonra derler gelin görümceyi kıskanmş vs
1,512,779 soru
24,673,685 cevap
367,414 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın