kızlar eşime aşı çıktı da bana da çıksa ya ev hanımıyız diye de olmuyo yaniii ))
1,512,767 soru
24,673,449 cevap
367,407 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın