Fuzul eve kaydım var benim her ay ödüyorum. Araba olarak yazıldım ama oğlum sağlıcakla doğarsa eve çevirip. Oğlum için ev almaya niyetimiz var büyüyüp evlendiğinde kiralarda uğraşmasin benim paşam diye.
Eşim daha önceden araba almış ordan
1,512,675 soru
24,672,188 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın