Sakın verme kimseye bişeycik Olmaz çünkü hemencecik büyüyorlar bebişler iyiki küçük almamışsın
Oyle bi yazmışsn ki gidip 5 numara aldn sandm
Kullanırsn bişey olmaz
2numaraya çabuk geçiliyor hatta bazı bebekler biraz kilolu olduğu zman 2numaradan başlanılıyor kullanmaya
1,512,751 soru
24,673,355 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın