Sakın verme kimseye bişeycik Olmaz çünkü hemencecik büyüyorlar bebişler iyiki küçük almamışsın
Oyle bi yazmışsn ki gidip 5 numara aldn sandm
Kullanırsn bişey olmaz
2numaraya çabuk geçiliyor hatta bazı bebekler biraz kilolu olduğu zman 2numaradan başlanılıyor kullanmaya
1,512,748 soru
24,673,328 cevap
367,394 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın