Geçen sefer kızım için sorduğum cekete fermuar diktim güzel oldu. Bu seferde kendime elbise diktim bedavaya geldi elektrik faturasını saymazsak kumaşı babaannem seneler önce almış çok fazlaydı elbise tasarladım kafamda altı tam kloş üstü öpücük yaka olsun dedim böyle bi model çıktı ortaya ben çok beğendim midi boy çok tatliş duruyor fotoda çok belli olmasada
Çok güzel olmuş beceriklisin maşAllahhh
çoook beğendim ellerine sağlık ne güzel keşke bende dikiş bilsem
Zincir çekmeyi bile beceremeyen insan olaraktan emeğinin karşısında saygıyla eğiliyorum
1,512,741 soru
24,673,108 cevap
367,376 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın