Ben şunlardan bakıyorum bu ara sandaletın tabanları çok ince rahat edemem ben
Flodan almıştım 2 yıl oldu giyoryum sanki terlik var ayağımda o biçim rahat yani 70 tl aldım halen var hiç bir şekilde yırtılma kopma olmadi
bi
Çok rahat tatlı bir sandalet memnun kalırsın farklı renkleri de var
1,512,448 soru
24,669,278 cevap
367,164 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın