Selamın aleyküm arkadaşlar 32+3 hamileyim hep özele gittim bugüne kadar sadece 1 hafta önce şiddetli sancim nedeniyle devlet acile gittim doğumum nasıl olacak falan bir bilgim yok sizce gidersem söylerler mi hangi doğumu yapacağımı yada ne zaman söylerler bilgi verebilir misinz
1,512,759 soru
24,673,425 cevap
367,405 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın