0 oy
198 göst.
Diğer kategorisinde (534 puan) tarafından
22. Aya girecek 18. Ayindan beri 12 kilo bazen 12.400 filan oluyor bazen de 12 yemesi fena değil gibi ama boy uzadıkça iyice zayıflıyor sizde nasıl durumlar 

3 Cevaplar

0 oy
(3,494 puan) tarafından

Bizimki de aynen öyle. Gram oynamıyor. Ama gelişimi güzel. Boşverdim ben de kilosunu :D

(534 puan) tarafından
Gelişimi çok şükür asla yerinde durmayan bi çocuk emiyorda hala sadece demirimiz eksikti ilaç kullandık bakalım bu ay doktor kontrolumuz var
-Reklam-
0 oy
(341 puan) tarafından

image

doktor tavsiyesi
(534 puan) tarafından
2 yas üstü diyor şimdi kullansak sıkıntı olurmuki bide burdaki malzemeleri nerden demin edebiliriz arı sutu filan
(341 puan) tarafından
Valla onu bilmiyorum  ari sutu icin link birakmis ordan bakabilirain dierleride aktarda varsir
tarafından
Ari sütu dikkatle kullanilmasi gereken bir besin dikat edin bir insan bile bir cay kasiginin ucuyla yiyebilir zehirleyebilir
0 oy
(10,380 puan) tarafından
Benimki on aylıkken on kiloydu diş falan ağır geçirdi aylarca aynı kiloda kaldı şimdi 19 aylık olacak 11.700 falan ve yemeyen bir bebek tek öğün yerse yer bazen hiç yemez 
(534 puan) tarafından
Yemesinde ara ara değişiklik olsada fena değil şükür bizimde hep azılar geliyor

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 259 göst.
14 Ocak 2026 Aile & Aşk kategorisinde eda1404 (474 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 230 göst.
16 Şubat 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
29 cevap 1,441 göst.
15 Ekim 2020 Aile & Aşk kategorisinde Ayselselay (328 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 364 göst.

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...