Ben makineli ısıtmalı ağdadan kullanıyorum. Hem hesaplı hemde çok rahat. Sadece kollarımı alıyorum ve 10 dk anca sürüyor
1,512,802 soru
24,673,996 cevap
367,432 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın