0 oy
261 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Kızlar bu ayakkabı çok hoşuma gitti ama sadece 38 numara var ben 37 giyiyorum daraltabilir miyim alsam sizce tabaklık ile falan bu tür ayakkabılar da daralma olur mu 

image 

4 Cevaplar

0 oy
(256 puan) tarafından
Kiz o kadarda guzel degl demode
tarafından
Ya ne biliyim hoşuma gitti benim elbiseme de uyumlu olucak
(256 puan) tarafından
Ten rengi alsana
-Reklam-
0 oy
(187,432 puan) tarafından
kiz cok hosuna gitmesin yaa
tarafından
Ay ne biliyim hoşuma gittiydi parlak gri ayakkabı lazım da
0 oy
(2,859 puan) tarafından
Bence boşuna uğraşma kizma ama çok vasat 
tarafından
Yok canım neden kızıyım herkesin beğendiği farklı olur tabiki
0 oy
tarafından
ayakkabi pedleri ile buçuk atılıyor  ayakkabılara canm ama  numara küçüleceğini sanmıyorum bence baska yerden ayni modele bak çünkü topuklularda ayağa tam olması bence çok önemli yani ben sıkıntı yaşadığım için topuklularda bana göre öyle 

İlgili sorular

0 oy
28 cevap 1,610 göst.
28 Aralık 2025 Moda kategorisinde Yasemince1644 (6,950 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 338 göst.
0 oy
6 cevap 390 göst.
0 oy
6 cevap 439 göst.
4 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Son_bahar (2,729 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,404 soru

24,668,696 cevap

367,145 kullanıcı

...