Kızlar bu ayakkabı çok hoşuma gitti ama sadece 38 numara var ben 37 giyiyorum daraltabilir miyim alsam sizce tabaklık ile falan bu tür ayakkabılar da daralma olur mu
1,512,525 soru
24,670,356 cevap
367,217 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın