+1 oy
238 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

 Allah'ım şükürler olsun gerçekten:)

Ben korkuyorum her türlü hayvandan çünkü.

Benim yanımda da hep sevmek istiyordu ben kendim korktuğum için pesimize takılır falan diye kisitliyodum garibanı,izin vermiyordum.

Ama çok üzülüyordum açıkçası benim fobim yüzünden neden o hayvanları sevmesin ki?


Babasıyla çıkmışlardı ,

Bı güzel sevmiş :)

2 Cevaplar

0 oy
(49,836 puan) tarafından

Maşallah Faruk sana anana cekme:D

tarafından
Evet ya ben eve kelebek girse kaçıyorum hiç güzel bişey degl o korku..
 Çok sevindim ya :)
-Reklam-
0 oy
(3,141 puan) tarafından
Ay ne güzel maşallah,benim de oğlum hayvanları çok seviyor
tarafından
Faruk da öyle :D karınca için agliyo falan:D

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 756 göst.
19 Kasım 2020 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 1,153 göst.
2 Kasım 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
21 cevap 1,094 göst.
13 Eylül 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 832 göst.
10 Mart 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,455 soru

24,669,346 cevap

367,170 kullanıcı

...