Bayram arasında ve kapanmada kargolar birikti. Kargolarda kota var şu an sırayla alıyorlar o yüzden
1,512,242 soru
24,666,721 cevap
367,038 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın