Bayram arasında ve kapanmada kargolar birikti. Kargolarda kota var şu an sırayla alıyorlar o yüzden
1,512,787 soru
24,673,849 cevap
367,421 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın