0 oy
178 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (375 puan) tarafından
Iyi akşamlar. 12 gün önce sezaryen oldum..kilolu hamile kaldım üstüne de kilo alınca haliyle biraz göbek var. Korse takıyorum her gün. Günde min 3 saat max 10 saat takmaya çalışıyorum. Ama 10 saat korseyle gezmek zararlı mi olur acaba? Siz kaç saat takıyordunuz? 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Valla dayanabiliyorsan tak ben takamadim kaldi gobek
(375 puan) tarafından
Valla esimi buldukça taktiriyorum:) o iyi geriyor çünkü:) ama acaba uzun süre takmak zararlı mi emin olamadım. Dr korse tak dedi ama şu kadar saat tak falan demedi. Sadce ameliyat yerini kapatmasın ona dikkat et dedi.
tarafından
Yaranı germiyorsa sorun olmaz takabilmen guzel birsey
-Reklam-
0 oy
(3,948 puan) tarafından
Ben 8 saat takiyordum sonra kafama estikçe taktim. 8 saat öneriyorlar fazlasini önermiyorlar 
(375 puan) tarafından
Anladım. Teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 477 göst.
12 Şubat 2020 Diğer kategorisinde Esraalya (1,170 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 64 göst.
0 oy
1 cevap 90 göst.
25 Mart 2026 Diğer kategorisinde Sevgi_kelebegi (371 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 241 göst.

Kategoriler


1,512,793 soru

24,673,898 cevap

367,428 kullanıcı

...