Hanımlar ben çok seviyorum özellikle kızartması ni az önce kızarttım ama Cesaret edemedim. Yiyen varmı.
hep goruyomda almaya cesaretim yok
En sevdiğim çok lezzetli tereyağıyla kavurunca etten daha güzel oluyor
1,512,731 soru
24,672,989 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın