0 oy
238 göst.
Diğer kategorisinde (27 puan) tarafından
Cildiricam artik anlaticak dertlesicek kimsem yok gurbetteyim kimsem yok ailem uzakta cocugum cok yaramaz esim hic ilgilenmez herseyle kendim ilgileniyorum hicbir sekilde ne yardimcim ne bir destek olanim var esim desen psikolojik siddet durmadan beni elestirir yerer laf soyler o kadsr bunaldim ki artik sadece boyle yazip dertlesmek istedim
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
32 cevap 1,401 göst.
29 Mayıs 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 284 göst.
25 Kasım 2021 Diğer kategorisinde Ozge2608 (24 puan) tarafından soruldu
0 oy
42 cevap 2,523 göst.
0 oy
12 cevap 710 göst.
8 Kasım 2022 Aile & Aşk kategorisinde Erdiesma (8 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,457 soru

24,669,392 cevap

367,171 kullanıcı

...