0 oy
172 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (25 puan) tarafından
Mochi göğüs pompası kullanan var mı? Memnun musunuz? Tek başına yetiyor mu? Vakumlayınca göğüsten düşüyor mu?

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
İlk 3 ay kullanılır sonrası tırt :) amaç birinden emzirirken diğerini çekmesi.
-Reklam-
0 oy
(161 puan) tarafından
İlk bebehımde 9ay sagdım ve super yaaa efsane yanı acısız zahmetsız sımdı 2. Bebegımde kullanıyorum superr ılk bebegıödd buzluha sagıp sagıp attım hamıle kalınca 9aydan sonra hrp dolaptan verdım sımdı buyuk 1bucuk yasında kucuk 3 aylık emmedıkşerı zaman sagdıgıödem koyardıö hemen bıberona sarılık vs olmadılae cok sukur rabbımd ucuz ve super urun bence 
(25 puan) tarafından
Teşekkürler
0 oy
(60 puan) tarafından
Kullanıyorum ve o kadar memnunum ki acısız harika bir şey gogusume takip ev işi de yapıyorum kendi sağıyor çok iyi kesinlikle almanı tavsiye ederim canım 
(25 puan) tarafından
Teşekkürler

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 395 göst.
23 Nisan 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Hg99 (802 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 363 göst.
1 Mart 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Yenianneadayi1 (238 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 389 göst.
18 Ocak 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde terslale (4,181 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 305 göst.
15 Ocak 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Azkaban (3,247 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,746 soru

24,673,193 cevap

367,380 kullanıcı

...