Foto at bakem
Benimkiler fırın göre göre ağlayacak yeter bizi sall diyecekler o derece sürekli fırında kullanırım
Evet dedigin yuvarlaktan sürekli firina atıyorum bisey olmuyo
4 Bircan var ikisi kare ikisi silindir hepsinde.firina atıyorum çok şükür bu güne kadar bı patlama olmadı
1,512,458 soru
24,669,416 cevap
367,171 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın