0 oy
278 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (1,346 puan) tarafından

Kızlar bi tavsiyeniz varmi:'( 

5 Cevaplar

0 oy
(20,159 puan) tarafından
Test verdi mi eşin canım kovid ise ilaçları kullansın üzerini ince tutsun
(1,346 puan) tarafından
Korona testi mi korona belirtisi yok ama sadece dişi ağrıyor bide sıtma tutuyor
(20,159 puan) tarafından
Canım sıtma büyük belirti. Test versin diş ağrısı kemik ağrısı olduğundandır muhtemelen diş etleri ağrıyan insan dahi var coronadan
tarafından
Corona oldugumda disim agridi ozellikle dis etlerim sizladi. Arada sıtma tuttu.Test yaptirsin
-Reklam-
0 oy
(1,346 puan) tarafından
Bi bilen yok mu ya
(924 puan) tarafından
Test yaptırsın
0 oy
(72 puan) tarafından
Ateşi varmı 
0 oy
(16,379 puan) tarafından
Covıddır o benım de hep cenem dişlerim agrıdı
0 oy
tarafından
Covid olabilri canim

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 178 göst.
19 Ocak 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Hediye&HM (8,062 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 203 göst.
0 oy
2 cevap 216 göst.
13 Aralık 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 167 göst.
22 Eylül 2021 Aile & Aşk kategorisinde Hilalaksu (139 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,166 soru

24,665,790 cevap

366,970 kullanıcı

...