Bir kisa kol zıbın birde patikli altlardan giydir canım.
Ben bu aylarda doğum yapınca bez çıtçıtlı badi ve çorap giydirirdim yine öyle yapıcam inşallah doğurunca doktor sen ne giyiyorsan aynısını yada 1 kat fazla giydir demişti helede bebek erkek ise çok bunalır derler Allah yavrunuza hayırlı ömürler versin inşallah
1,512,801 soru
24,673,957 cevap
367,431 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın