Devam ayarlardan da gruplar diye bir şey geldi kişilerim yapında bari
Hala kullanıyorum ama güncelleme falan yapmadım sanırım otomatik güncellenmiş . Şöyle bir bilgi paylaşayım sizinle sizde kontrol edin benimde herkes olarak değişmişti düzelttim
1,512,296 soru
24,667,272 cevap
367,059 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın