0 oy
335 göst.
Diğer kategorisinde (727 puan) tarafından
Salata biber patlıcan gibi nasıl sakliyorsunuz cabuk çürümesin diye ben kaba koyuyorum o şekilde dolaba koyuyorum ağzı açık şekilde  ama sanki daha çabuk çürüyor yoksa poşette ağzı bağlı olarak mı kalması gerekiyor 

7 Cevaplar

0 oy
(1,689 puan) tarafından
Biz 4 günlük falan alıyoruz.. Tatliş tatliş sepetimiz var onunların içine koyuyoruz.. 
(5,725 puan) tarafından
Tatlış sepetini sevdiğim :) ♥️
(1,689 puan) tarafından
Canımın içi :) ❤️❤️❤️❤️
-Reklam-
0 oy
(13,240 puan) tarafından
Yıkıyorum kuruluyorum havlu kağıda sarıp buzdolabı poşetine koyuyorum
0 oy
(2,573 puan) tarafından
Poşette duruyo sebzelik bölümünde kolay kolayda çürümez 
0 oy
(137 puan) tarafından
Ağzı kapalı cabuk nemlendigi için poset ürünlerde cabuk bozuluyor canım 
0 oy
(2,321 puan) tarafından
Poşet daha çabuk köküleştiriyo canım
0 oy
tarafından
bnm dolap cok gec curutur tani oyle bir iki haftada bisi olmaz kap cok yer kapliyor bir de patlicani falan almiyo kaplar ben posetle koyuyorum. organizerde almistim ama posetsiz cok cabuk bozuldu o yuzden direk posetiyle atiyorum.. aslinda poset zararli ama be yapayim yapacak bisi yoj
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Herşey poşetinde bir tek domatesi bı kaba koyarim

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 219 göst.
16 Haziran 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 1,089 göst.
0 oy
2 cevap 139 göst.
15 Ocak 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 128 göst.
16 Ekim 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde Meryeminannesi (332 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,647 soru

24,671,781 cevap

367,293 kullanıcı

...