Ev sahibine geldik komşu ile yine büyüklük bende kalsın dedim ama varyaaaaa kafam şişti hiç knsmuorm tlle uğraşıyorum mümkün olduğunca ki benimle knsmsnlar Allah herkese vijdan versin ne diyim herşey evi olan kendini birşey sanıyor hdjdjd
1,512,730 soru
24,673,024 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın