Bugün bayram babam hiç bir zor günün de iyi günün de yanımda olmadı hastahanede yattım bebeğim oldu bebeğim doğdu hiç aramadı içim soğudu annem deseniz bebeğim doğdu eline bi süpürge alıp evi süpürmedi 3 gün yanında zor durdu az önce aradım Bayramını kutlamak için Almila sabahtan beri uyumuyor 6 da kalktı çok huysuz dedim hii deyip geçiştirdi artik babamınsda anneminde numaralarını sildim bıktım
1,512,676 soru
24,672,180 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın